Vijesti
Projektni Eko-dan u našoj školi
Autor: Silvana Vlačić, 3. 11. 2008.
Za nama je peti po redu Projektni Eko-dan posvećen ove godine središnjoj ekološkoj temi u planetarnim razmjerima: klimatskim promjenama.
Za nama je peti po redu Projektni Eko-dan posvećen ove godine središnjoj ekološkoj temi u planetarnim razmjerima: klimatskim promjenama. Ono na čemu smo, kao i uvijek do sada, inzistirali u osmišljavanju projekta su dvije stvari: osvješćivanje problema i njegove važnosti, te timski rad. Neke od radionica bile su iznimno kreativne i urodile su vrijednim rezultatima: učenici su odaslali poruke u javnost, anketirali građane Poreča, sustavno su izvješćivali o svom radu koristeći se suvremenim medijima, stvoreni su preduvjeti za uključivanje u e-linking sustav međunarodnih eko-škola, što znači tematsko mrežno povezivanje sa srodnim školama u zemlji i inozemstvu, provedena je evaluacija projekta. Ovaj projektni dan osobit je i po tome što prethodi obnovi statusa Međunarodne Eko-škole i trećoj Zelenoj zastavi.
Učenici su se ovisno o predmetu upoznali s utjecajem klimatskih promjena na turizam, izračunavali statističke podatke i vjerojatnost ponavljanja neke klimatske pojave (matematika, statistika, informatika), utjecajem zagađenja okoliša na biljni i životinjski svijet i ljudsku prehranu (biologija i kuharstvo), klimatskim promjenama viđenim očima povijesti i geografije, važnosti prirodne turističke atrakcije - klime za turistički razvoj destinacije i kako promovirati očuvanje okoline (marketing u turizmu), klimatskim promjenama kao motivom u književnom i scensko-filmskom djelu (hrvatski jezik), psihološkim aspektima doživljavanja klimatskih promjena (psihologija).
Od učenika se tražilo da pripreme referate, prezentacije, mape i plakate te prikupe informacije iz raznih izvora (knjige, novine, časopisi, internet). Tijekom radionica učenici su čitali referate i pisali bilješke te nakon toga aktivno su raspravljali i diskutirali o zabrinjavajućim činjenicama vezanim za okoliš kao što je brzina globalnog zatopljenja koje se pojavljuje puno prije nego se očekivalo. Glavni su ciljevi Eko-projektnog dana bili upoznati učenike sa zagađivanjem okoliša i klimatskim promjenama, te osvijestiti ih da shvate kako svaki nepromišljeni ljudski postupak prema okolišu može rezultirati katastrofalnim posljedicama.
Učenici novinarske grupe pratili su zbivanja i izvještavali o sadržajima pojedinih radionica te će sav materijal objediniti u Eko-biltenu. Cjelokupni projekt Eko-škole koordinirala je prof. Vilma Bednar.
Kraj Eko-projektnog dana obilježen je zakuskom, hladnim bife stolom koji su od sezonskih namirnica pripremili učenici razrednih odjeljenja kuhara i slastičara, a posluživali konobari i turističko-hotelijerski komercijalisti.
VIJESTI
Projektni Eko-dan u našoj školi
Autor: Silvana Vlačić, 3. 11. 2008.
Za nama je peti po redu Projektni Eko-dan posvećen ove godine središnjoj ekološkoj temi u planetarnim razmjerima: klimatskim promjenama.
Za nama je peti po redu Projektni Eko-dan posvećen ove godine središnjoj ekološkoj temi u planetarnim razmjerima: klimatskim promjenama. Ono na čemu smo, kao i uvijek do sada, inzistirali u osmišljavanju projekta su dvije stvari: osvješćivanje problema i njegove važnosti, te timski rad. Neke od radionica bile su iznimno kreativne i urodile su vrijednim rezultatima: učenici su odaslali poruke u javnost, anketirali građane Poreča, sustavno su izvješćivali o svom radu koristeći se suvremenim medijima, stvoreni su preduvjeti za uključivanje u e-linking sustav međunarodnih eko-škola, što znači tematsko mrežno povezivanje sa srodnim školama u zemlji i inozemstvu, provedena je evaluacija projekta. Ovaj projektni dan osobit je i po tome što prethodi obnovi statusa Međunarodne Eko-škole i trećoj Zelenoj zastavi.
Učenici su se ovisno o predmetu upoznali s utjecajem klimatskih promjena na turizam, izračunavali statističke podatke i vjerojatnost ponavljanja neke klimatske pojave (matematika, statistika, informatika), utjecajem zagađenja okoliša na biljni i životinjski svijet i ljudsku prehranu (biologija i kuharstvo), klimatskim promjenama viđenim očima povijesti i geografije, važnosti prirodne turističke atrakcije - klime za turistički razvoj destinacije i kako promovirati očuvanje okoline (marketing u turizmu), klimatskim promjenama kao motivom u književnom i scensko-filmskom djelu (hrvatski jezik), psihološkim aspektima doživljavanja klimatskih promjena (psihologija).
Od učenika se tražilo da pripreme referate, prezentacije, mape i plakate te prikupe informacije iz raznih izvora (knjige, novine, časopisi, internet). Tijekom radionica učenici su čitali referate i pisali bilješke te nakon toga aktivno su raspravljali i diskutirali o zabrinjavajućim činjenicama vezanim za okoliš kao što je brzina globalnog zatopljenja koje se pojavljuje puno prije nego se očekivalo. Glavni su ciljevi Eko-projektnog dana bili upoznati učenike sa zagađivanjem okoliša i klimatskim promjenama, te osvijestiti ih da shvate kako svaki nepromišljeni ljudski postupak prema okolišu može rezultirati katastrofalnim posljedicama.
Učenici novinarske grupe pratili su zbivanja i izvještavali o sadržajima pojedinih radionica te će sav materijal objediniti u Eko-biltenu. Cjelokupni projekt Eko-škole koordinirala je prof. Vilma Bednar.
Kraj Eko-projektnog dana obilježen je zakuskom, hladnim bife stolom koji su od sezonskih namirnica pripremili učenici razrednih odjeljenja kuhara i slastičara, a posluživali konobari i turističko-hotelijerski komercijalisti.
Tražilica
Oglasna ploča
Kalendar
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Korisni linkovi
Dnevni tisak |
> NCVVO |
> Postani student |
> E-Lektire |
> eTwinning |
> AEHT |
> HZZ |
> MUP Red button |
Arhiva dokumenata